به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت: کمیته بیماری فشار خون بالا با حضور مسئولین واحد های ستادی و با هماهنگی واحد مبارزه با بیماریهای ستاد شبکه بهداشت و درمان ، روز دوشنبه ،28 اردیبهشت‌ماه 1405 در اتاق مدیریت این اداره برگزار شد.

طی این جلسه ، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ضمن اشاره به بیماریابی نسبتا مطلوب و لزوم افزایش مراقبت بیماران فشارخونی، بر آموزش عموم مردم در زمینه خود مراقبتی و سبک زندگی سالم جهت کاهش شیوع فشار خون تاکید کردند.در ادامه پس از تبادل نظر و بررسی نقاط ضعف و قوت برنامه تعدادی مصوبه جهت بزرگداشت روز جهانی فشار خون بالا به تصویب شرکت کنندگان رسید.

ارسال پیامک بهداشتی در چهارچوب پیام جهانی فشار خون و برگزاری چادر سلامت در تجمعات شهرستان به منظور غربالگری قند خون و فشار خون از جمله مصوبات این کمیته به شمار می‌رود.

شعار روز جهانی فشار خون: همه با هم فشار خون بالا را کنترل کنیم.

تصاویر پیوست